cropped-final-logo-nash-150x150-1.png
cropped-final-logo-nash-150x150-1.png

העוזרת האישית שלך

מהם היתרונות של עוזרת אישית מרחוק? אילו תפקידים מבצעת העוזרת האישית? כיצד מוצאים עוזרת מקצועית שמתקתקת עבודה?

העולם עבר מהפכה בשנים האחרונות ובעלי מקצוע רבים גילו כי תחזוקת משרד יכולה לסרבל את העבודה ולעלות לא מעט כסף. לכן רבים בוחרים לעבוד בחופשיות במשרד מביתם ולשכור שירותי עוזרת אישית מרחוק שעושה עבורם את כל מה שעוזרת אישית הייתה עושה כשהיא נמצאת פיזית בתוך המשרד.

עוזרת אישית – יתרונות

עוזרת אישית מרחוק עושה את אותה העבודה של העוזרת האישית הצמודה, רק ביעילות גבוהה בהרבה, בחיסכון כספי משמעותי ובמענה גבוה במיוחד. בתחילת הדרך מתאמים מול העוזרת האישית את תנאי העבודה, את צרכי העבודה ואת שירותי המשרד השונים בהם יש צורך. התיאום הראשוני כולל יעדים, שעות עבודה, שירותים שונים שהיא צריכה לספק ועוד.

היתרון המשמעותי ביותר שיש לעוזרת האישית או המזכירה מרחוק היא הגמישות הרבה של העבודה, שבדרך כלל מתבצעת על פי שעות, והחיסכון הגדול בזמן. יותר משימות מתבצעות בפחות זמן, אין שריפת זמן במשרד ותשלום עבור משרה מלאה, ואין צורך לשלם עבור תנאים נוספים הקשורים להעסקת עובדים.

תפקידי העוזרת האישית

תפקיד העוזרת האישית כולל את כל עבודות המשרד,  ב NASH למעשה תוכלו לקבוע מה אתם צריכים (אנחנו נשמח לייעץ ואולי אף להפתיע…) ולבנות חבילה מודולרית, מתוך מגוון השירותים הרחב ובהם: מענה לשיחות, מענה למיילים, טיפול בבירוקרטיה המשרדית, תמלול, תיוק, הכנת קבצי אקסל, בניית תהליכי עבודה, ניהול דוחות, תפעול רכש, גבייה, ניהול יומנים, סגירת חודש, קביעת פגישות עבודה, תזכורות, ניהול יומן ועוד. התפקיד כולל גם מעקב אחרי פגישות, קביעת לוחות זמנים, הכנת מצגות וניהול אדמיניסטרטיבי על כל המשתמע מכך.

בעיקר, תפקידה של העוזרת האישית הוא להקנות לכל ארגון ועסק את התחושה שהדברים נמצאים תחת שליטה. העוזרת האישית לומדת את העסק עד לפרטיו הקטנים ביותר, היא יודעת כיצד לנהל באופן מדויק את המשרד או העסק מבלי לשכוח אף פרט, כדי שמהמשרד או העסק ירד הנטל של ההתעסקות בנושאים אלו.

NASH – שירותי משרד מרחוק

אצלנו ב NASH – שירותי משרד מרחוק משלמים נטו עבור העבודה שמתבצעת. אנו מספקים ליווי ויחס אישי לכל לקוח שלנו, וגמישים על פי צרכיו המשתנים מחודש לחודש. המחירים שלנו אטרקטיביים ביותר כיוון שאנו מציעים שירות בו אין יחס של עובד-מעביד על כל המשתמע מכך. לנו ניסיון רב בתחום ואנו מספקים לכל משרד ועסק את מלוא תשומת הלב תוך התאמה מדויקת לכל הצרכים. עם NASH – שירותי משרד מרחוק משלמים על עוזרת אישית פחות ומקבלים הרבה יותר, כדאי לדבר אתנו עוד היום, אנו נשמח לעמוד לרשותך!

תמחור נכון

איך תמחור יכול להפוך עסק לרווחי? בסופו של דבר, שורת הרווח/הפסד היא זו שתגזור את דינו של עסק להמשכיות או לסגירה. לכאורה זה נשמע פשוט,

קרא עוד »

לינקים

גזור ושמור לינקים שימושיים בנושאים: זכויות עובדים ומעסיקים, פנסיה, הריון,
איתור חסכונות פנסיונים, הסכמים לדוגמא וחוזים משפטיים להורדה ועוד

קרא עוד »

וי אדום-בוצע!

מהו הכלי שיהפוך את העסק שלך למכונה משומנת היטב? עובדה: חיל האוויר הישראלי הוא החיל הטוב ביותר בתחומו בעולם. יש שיאמרו שייתרונו נובע משיטת הגיוס

קרא עוד »